Nem mesemondó

június 20, 2013 a Logó

A logó nem egy mesemondó eszköz – a logó egyfajta azonosítás.

Az országoknak zászlójuk van, a királyi családoknak címerük, a vállalatoknak pedig logójuk. A logó egyetlen célt szolgál: azonosítsa és megkülönböztesse a tömegben mindenki mástól a tulajdonosát. Ennyi. Se több, se kevesebb.

Szép logó? Nem. Elképesztő sportesemény? Naná!

Gondold végig:

    • A Londoni Olimpia logója vitathatatlanul az egyik legcsúnyább az olimpiák tröténetében, de mindenki a csúcs sporteseményre asszociál, mikor meglátja.
    • Minden egyes Bacardi Rum üvegen egy nagy fekete denevér van, és mindenki tudja, hogy ez az egyik legjobb rum a világon.

  • A Google logója lényegében a Photoshop hatások előtti tisztelgés. Mégse a Photoshopra gondol senki mikor meglátja, hanem arra, hogy ez a világ legjobb keresője.
  • … és a listát folytathatnánk …

Logóra van szükséged? Nézd meg az ajánlataimat!

A bejegyzés forrása: http://99designs.com/designer-blog/2013/06/05/6-common-myths-about-logo-design/