Nagyon szeretek ilyen fejlődéseket végignézni, egy logó változásait bemutató cikkeket elolvasni. Találtam egy írást arról, hogy egy utazási iroda logója hogyan változott az évszázadok nyomán. Igen évszázadokat írtam, merthogy ez az utazásokat szervező iroda egy családi vállalkozásként indult 1841-ben. 50 évvel később használták ezt a borítót utazásaik népszerűsítésére.
A 19. század második felében aztán megszületett a “Cook Tours” logója is. 1914-ben rákerült az 5. kontinens, majd 1928-ban egy 5. szalag is.
1930-ban áttervezték a logót. TC&S betűk: Thomas Cook and Son. Ugyanis apa és fia együtt vezették a céget már. Azután két logót használtak az 1930-as évek közepétől a II. világháborút követő évekig, majd egy egyszerű betűlogó következett.
1974-ben egy tűzpiros logó következett a sorban, ami 1989-ben ismét megváltozott.
2001-ben született meg a tenger és a nap logója, a kék és a sárga színek kombinációjával.
És íme a legújabb. 2013. októberétől ezt használja az utazási iroda. A napsütötte szív egyesíti a Thomas Cook utazási irodáit több, mint 70 országban.
A napsárga szív a meleget idézi fel, az érzelmekre akar hatni. Kapcsolódjon a meleg a vízpartokhoz, vagy akár a síeléshez is. A 172 éves társaság történetében ez az első alkalom, hogy ennyire egységesen tükrözik hitvallásukat.
Forrás: www.logodesignlove.com/thomas-cook-logo-evolution