5 millió facebook felhasználó

A Mediameter kommunikációs cég készített egy felmérést a magyar facebook felhasználói szokásokról.
Ezek szerint 2013. elején a 18 éves, vagy idősebb lakosok egyharmada (32%), legalábbis hetente többször belépett a Facebook fiókjába. Egy átlagos Facebook-felhasználónak 2013. elején 271 ismerőse volt (egy évvel korábban 261 fő). A többi közösségi oldal elterjedtsége továbbra is alacsony Magyarországon. A Mediameter kutatásából az is kiderül, hogy a közösségi oldalak felhasználói leginkább leveleznek/csetelnek ismerőseikkel (87%), mások által közzétett információkat lájkolnak és osztanak meg (79%), míg a cégek márkaoldalait több mint felük, 54% keresi fel.

Ha a cégekkel kapcsolatos adatokra koncentrálunk, akkor kirajzolódik a feladat: már a facebookon is érdemes fent lenni, nem csak egyszerűen a neten.

A kutatás az internettel való ellátottságra, valamint a szokásokra is rákérdezett. Az eredmények alapján, 2013. első negyedévében a 18 évesnél idősebb népesség valamivel kevesebb, mint kétharmada internetezett (61%). Jelenleg tehát Magyarországon szűk 5 millió fő szokott valamilyen gyakorisággal a világhálóhoz csatlakozni. Amennyiben az egy évvel korábbi időszak eredményét vesszük figyelembe (54%), látható, hogy az elmúlt évben mintegy félmillió fővel nőtt a hazai internetes penetráció mérete.

Az 5 millió fő facebook felhasználó már olyan hatalmas szám a mi kis országunkban, hogy érdemes ezzel számolnunk, bármilyen vállalkozásunk is van.
Összeállítottam egy olyan csomagot, ami kifejezetten a facebook megjelenéshez segítség. Ha vállalkozásoddal itt is karakteresen meg akarsz mutatkozni nézd meg az ajánlatomat!

A bejegyzés forrása: http://www.sg.hu/cikkek/98056/3_millional_tobb_magyar_facebookozik

Leave a Reply

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

You may use these HTML tags and attributes:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>